Nieuwsbrief juli 2024

De aanloop naar een nieuwe seizoen:
Het team en staf is nog niet compleet, maar de nieuwe Nederlandse kern met Coen Stolk, Dion Turpijn, Nino Vrencken, Boyd van der Vuurst de Vries, Kai Edwards, Merlijn Elbers en de nieuwe talenten Kiron Issidorides en Jasper Olsthoorn lijkt gevuld. Inmiddels zijn ook 2 buitenlandse spelers bekend: Quincy Anderson en Dylan Penn. In de komende weken zal het team verder aangevuld worden en we volgen de ontwikkelingen o.a. van actieve volgers in de Hammers-app!

We verwelkomen ook Gaëlle Bouzin als hoofdcoach en wensen haar veel succes met deze nieuwe uitdaging.

We hebben afscheid genomen van Jack, Michal, Terrence (naar Taiwan), Noah, Tim (naar Donar), Joel, Darius en Tjall (naar QSTA United).
En ook van Niek, die besloten heeft om met professioneel basketbal te stoppen en een niveau lager te gaan spelen. Zij allen én Jean-Marc Jaumin bedankt voor een mooi seizoen en heel veel succes gewenst in een verdere loopbaan!

31 augustus 2024: open dag Landstede Sportcentrum.
Op zondag 31 augustus vindt de Open dag van het Landstede Sportcentrum plaats. Deze middag spelen zowel de mannen van de Landstede Hammers alsook de dames van Djopzz VC Zwolle topvolleybal een thuiswedstrijd.
Met deze vriendschappelijke duels op ‘Super Saturday’ zijn beide ploegen volop bezig met de voorbereiding op het nieuwe sportseizoen. Beide teams zullen zich deze middag voor het eerst aan Zwols publiek presenteren. Zo wordt een knipoog gemaakt naar het verleden waarin beide teams veelvuldig op zondagen thuiswedstrijden afwerkten.
Het parkeerterrein van het Landstede Sportcentrum wordt omgetoverd tot festivalterrein met een foodcourt en diverse aansprekende activiteiten voor jongeren van 6 t/m 14 jaar. In de overige zalen van het sportcentrum zullen i.s.m. sportverengingen Oranje Zwart, VC Zwolle, ZAC Basketbal & ZBC Badminton instuif clinics georganiseerd worden. De open dag van Landstede Sportcentrum is gratis te bezoeken.

Globaal Programma:
12:00 uur Start sport- en spelactiviteiten Landstede Sportcentrum binnen & buiten
13:00 uur Thuiswedstrijd Djopzz VC Zwolle Topvolleybal – VV Utrecht
16:00 uur Thuiswedstrijd Landstede Hammers – Feyenoord Basketball
18:00 uur Einde open dag Landstede Sportcentrum
Houd de website en socials in de gaten van het Landstede Sportcentrum voor een verdere update van het activiteitenprogramma. www.landstedesportcentrum.nl

Voorbereiding seizoen:
12 augustus zijn alle spelers ‘binnen’ en kan er gezamenlijk getraind worden. Voor de 1e competitiewedstrijd op 22 september thuis tegen Okapi Aalst worden de volgende oefenwedstrijden afgewerkt:                 (dik gedrukt = thuis)

• 24 augustus in Leiden 20.00 uur – ZZ Leiden
  • 28 augustus 18.00 Zwolle – Phoenix Hagen
  • 31 augustus open dag Sportcentrum: zie hiervoor.
  • 1 september in Koblenz 16.00 uur – EPG Baskets
  • 4 september 17.00 uur Zwolle – Filou Oostende
  • 8 september 14.00 uur Zwolle – QSTA United

Het competitieschema is in grote lijnen bekend; er vinden nog een paar wijzigingen plaats, dus houdt de site in de gaten
Wedstrijden – Landstede Hammers

Vast voor de agenda:

• Dinsdag 1 oktober: Algemene ledenvergadering SV Hammers: van 19.00 – 21.30 uur.
    • We starten met een kennismaking met onze nieuwe hoofdcoach Gaëlle Bouzin! In september ontvang je de uitnodiging en agenda.
    • De termijn van de secretaris loopt af en we zijn op zoek naar een opvolger – misschien iets voor jou? Neem dan contact op met een van de bestuursleden.
  • Donderdag 10 oktober: de spelletjesavond.
    Een ongedwongen manier om kennis te maken met de nieuwe spelers, staf en andere supporters.  Inloop vanaf 19.00 uur.

We hopen jullie op beide data te zien!

Trommelaars gezocht:
Ook volgend seizoen zijn er weer trommelaars ter verhoging van de sfeer. We zijn nog op zoek naar aanvulling. Lijkt het jou leuk om met een paar vrienden mee te trommelen bij de thuiswedstrijden?
Meld je dan bij Diana.

Sportieve groet,