Mixtoernooi geslaagd!

2e mixtoernooi Landstede SV Hammers een succes.

In het Landstede Sportcentrum  werd zondagmiddag 10 maart 2024 enthousiast gestreden om de eer op het 2e mixtoernooi georganiseerd door supportersvereniging SV Hammers in samenwerking met Landstede Hammers.

Alle spelers van de Landstede Hammers waren aanwezig om als captain hun eigen team naar een overwinning te leiden. Tien teams samengesteld met basketballiefhebbers van allerlei pluimage: mannen en vrouwen; oud en jong; ervaren of niet, speelden op 4 velden hun 3×3 wedstrijden op 1 basket. De aanwezige toeschouwers zagen coachende captains, jonge talenten en ouderen met inzet, maar bovenal dat iedereen genoot van het spelletje en de ander de kans gaf om te laten zien wat je als speler (nog) in je mars hebt.
Het team van Terrence Bieshaar sleepte de 1e prijs in de wacht.
Bekijk de foto’s voor een impressie.