SV Hammers

Nieuwsbrief december 2023

Thuiswedstrijd in kerstsfeer

Op 23 december tegen Yoast United – 15.45 uur start het voorprogramma
Trek je fonkelende dasje, hele foute kerstrui of glitterbloes aan; zet je kerstmuts of gewei op of versier jezelf – ter verhoging van de kerstsfeer in het sportcentrum!

Voorafgaand aan de wedstrijd is er van 14.30-15.30 uur een basketbal-clinic: een geweldige kans voor jeugd van 6-16 jaar om de sport basketbal te ontdekken of om je basketbal skills te verbeteren en te trainen met ervaren en enthousiaste Landstede Hammers trainers.  Aanmelden:  Gameday clinic – Landstede Hammers Daarna kunnen zowel deelnemers als ouders de wedstrijd tegen gereduceerd tarief bezoeken.

Spelerswissel 17 november heeft Luksa Buljevic Landstede Hammers verlaten. Ondanks zijn scherpe 3-puntschot hadden beide meer van de samenwerking verwacht.
Inmiddels heeft Joel Ekamba zijn entree gemaakt en hebben we al van zijn atletische vermogen en harde werken kunnen genieten.

Vervolg Toto basketball cup
Na winst met 65-89 op Lokomotief Rijswijk (op 1-12 – https://youtu.be/n_95fCLpqiI) en de loting speelt Landstede de kwartfinale tegen Donar:
* Donderdag 14 december 19.30 u in Groningen
* Zondag 17 december 14.00 uur in Zwolle
Bij winst over deze 2 duels komt Landstede in de halve finale uit tegen de winnaar van Feijenoord – LWD Basket Leeuwarden.

Bel-actie voor Victory!
Woensdag a.s. 13 december 2023 van 18.30-21.00 uur organiseert Landstede Hammers samen met de VriendenLoterij een bel-actie om geld in te zamelen om ‘Victory on tour’ te kunnen realiseren om zo basketbal meer de stad in te brengen. Met deze bel-actie kun je dus gebeld worden door een speler of vrijwilliger met de vraag om deelnemer te worden aan de VriendenLoterij. Minimaal 40% van de inleg van elk lot komt ten goede aan Landstede Hammers!
Kijk voor meer informatie op Help Victory zijn vleugels uitslaan – Landstede Hammers
Er worden ook nog bellers gezocht! Mail dan naar info@landstedehammers.nl

De ‘Nieuwjaars-Challenge’ – speciaal voor SV Hammers leden!
In 2024 start Landstede Hammers met een paar topwedstrijden: op 14 januari om 14.00 uur tegen ZZ Leiden en op 28 januari om 14.00 uur tegen Donar. Deze 2 wedstrijden kan je samen met anderen mét korting bekijken! Hoe werkt het?
* Je stuurt een mailtje naar activiteiten@svhammers.nl dat je aan de challenge mee wilt doen
* Je krijgt dan tussen 5 en 12 januari een eigen kortingscode toegestuurd – die geef je door aan je gasten
* Hiermee kunnen je gasten zélf een kaartje reserveren via de site Landstede Hammers | CM Tickets voor 1 of 2 wedstrijden. Volwassenen betalen dan 10,- ipv 13,50 en jeugd 4,- ipv 7,50!
Voor leden die de meeste gasten op ‘hun’ nummer hebben laten boeken stelt SV Hammers leuke prijzen beschikbaar, zoals 1. een SV Hammers trui, 2. een MIKL-shirt of 3. een SV Hammers petje!
Dus trommel je collega’s, sportmaatjes, buren, familie of vrienden vast op en beleef samen 1 of 2 mooie basketbalmiddagen!

En verder:

• Heb je de foto’s van de spelletjesavond in de vitrine gemist? Deze zijn te vinden op onze website Spelletjesavond 2 oktober 2023 – SV Hammers
  • Is fotograferen je hobby en vind jij het leuk om tijdens wedstrijden/ acties foto’s te maken? Neem dan contact met ons op!
  • Stoel 5 en 6 rij E in vak B worden de vaste plekken voor de trommelaars. Mocht je hierdoor te dichtbij zitten en last ervaren neem dan even contact op via tickets@landstedehammers.nl

Sportieve groet, Bestuur SV Hammers

Diana, Matina, Jan en Mieke