SV Hammers

Supporters van de Landstede Hammers

Nieuwsbericht november 2023

Toppers!
Al is het met een wedstrijd méér gespeeld: we staan nu toch maar mooi bovenaan!
Én een winstpartij in de ENBL tegen Svenborg Rabbits uit Denemarken Joy in Zwolle as Landstede Hammers prevail over Svendborg Rabbits (enbleague.eu).
Een goede start van het seizoen voor zo’n nieuwe ploeg en dan nog niet eens helemaal compleet. Dit kan alleen nog maar beter worden zou je zeggen.
Ook mooie momenten met speeltijd voor ‘de jonkies’ van het CSE, zoals voor Tjall, Dilan en Marijn. Gelukkig draait Tim weer mee in het veld en is Jack weer aardig mobiel (en in training?). Op naar de volgende wedstrijden Wedstrijden – Landstede Hammers met in december nog de NBB- bekerwedstrijden – de loting zal eind november plaatsvinden.

Wie de spelers beter wil leren kennen was op de spelletjesavond of volgt de filmpjes die in de socials en op You-tube circuleren, zoals o.a. van Darius  Darius Quisenberry – Introductie 23/24 – YouTube , Tim Tim Hoeve – introductie 23/24 – YouTube of Luksa Luksa Buljevic – introductie 23/24 – YouTube
Of kijk waar ze zelf fan van zijn: films of boeken: Films vs boeken – ‘Basketballers in Dilemma’ 🏀💪 #landstedehammers #bnxtleague #bnxt – YouTube ; Tiktok of Instagram:  Instagram vs Tiktok – ‘Basketballers in Dilemma’ 🏀💪 #landstedehammers #bnxtleague #bnxt – YouTube

Geslaagde spelletjesavond!
Spelers, supporters en staf hebben zich 2 oktober prima vermaakt met Jenga, Sjoelen, Mikado, Mens-erger-je-niet, UNO en andere tafelspellen. De foto’s spreken voor zich en zijn nog te bekijken in de vitrine in de hal van het sportcentrum. Bij sjoelen ging het natuurlijk om de punten. De uitslag:
1.Jacco van Schalkwijk – 130 punten!
2.Tim Hoeve – 121 punten
3.Niek van der Plas – 113 punten
4.Jean-Marc Jaumin – 112 punten

Ondersteuning vanaf de tribunes.
Het team waardeert onze support en heeft dat ook nodig. Om wat meer energie de zaal in te krijgen willen we een aantal ‘oude’ gewoontes weer in ere herstellen. Met z’n allen kunnen we sfeer maken!
1. Staan tot de 1e score van de Hammers gevallen is
2. Staan tijdens de laatste minuut
3. Gaan staan als het team het nodig heeft.
We kijken ook naar een betere afstemming tussen fans en muziek.

Bezoek thuiswedstrijd kan langer!
# Kom een half uur voor aanvangstijd – pak een vlag uit de bak en zoek je plek, zodat je een kwartier later klaar staat voor het voorstellen van de spelers en we ze een warme start mee kunnen geven!
# Na afloop komen spelers na het douchen naar het Sportcafé. Ze vinden het leuk om je daar nog even te ontmoeten en te horen wat je van de wedstrijd vond!
Dus blijf na de wedstrijd nog even gezellig hangen!

In het kort:

• We zijn blij met Nigel in de Hammers-app: hij heeft het laatste nieuws en vaak antwoord op onze vragen.
  • We zijn in overleg hoe fans meer invloed kunnen krijgen op ‘the man of the match’
  • Van oud-spelers met een lange staat van dienst komt later in het seizoen een afscheidsmoment.
  • Het mixtoernooi is mogelijk op zondag 21 januari of anders begin maart – afhankelijk van het resultaat van de bekerwedstrijden.
  • We horen graag een goed idee voor een actie of thema voor een thuiswedstrijd!
  • Het wedstrijdprogramma ontvang je niet meer op papier bij de entree, maar staat voor elke wedstrijd op de website: Wedstrijdprogramma – Landstede Hammers

Fotograaf gezocht

We willen heel graag wat meer foto’s voor eigen gebruik op de website of in de nieuwsbrief. Vind jij het leuk om tijdens wedstrijden/ acties foto’s te maken? Neem dan contact met ons op!

Sportieve groet,

Diana, Matina, Jan en Mieke -bestuur SV Hammers