Nieuwsbericht september 2023

De oefencampagne:
Sinds de vorige nieuwsbrief is het team aangevuld met Luksa Buljevic (Kroaat), Darius Quisenberry (Amerikaan) en het Nederlandse talent Tjall de Vaal.

Tijdens de 1e training op 15 augustus hebben alle spelers een welkomsttasje namens alle supporters ontvangen met o.a. stroopwafels, Zwolse Balletjes, een sleutelhanger en info over Zwolle. Weer mooi verzorgd door Matina.

De oefencampagne is inmiddels al flink gevorderd en het is duidelijk dat de in het veld nog op zoek zijn naar elkaar en er nog flink progressie gemaakt kan worden!
In Rijssen tegen BAL konden we live getuige zijn. Van de wedstrijden in Mons en Oostende hielden Jan en Jelle ons, bij gebrek aan een livestream, via de SV Hammers-app op de hoogte met de statistieken van elk gespeeld kwart – top!
Donderdag 14 september om 14 uur wordt in het Sportcentrum gespeeld tegen Art Giants uit Dusseldorf (de studentenwedstrijd) – gratis toegang!

17 september Nederlandse Supercup!
De 1e heuse krachtmeting start op 17 september tegen ZZLeiden om de Nederlandse Supercup! Om 14.00 uur in de 5-meihal (voor de laatste keer?!). Er is te weinig animo voor gezamenlijk busvervoer, Misschien ben je bereid, als je zelf met de auto gaat, om nog iemand extra mee te nemen?  Carpoolen kan handig via de app. Kaartjes zijn via de site van ZZLeiden te koop: https://www.eredivisiebasketballleiden.nl/tickets/e-tickets/bestelformulier/?id=2993

Afscheid van Ralf de Pagter
Wat iedereen eigenlijk al wist: Ralf keert niet terug bij Landstede Hammers en begint aan een nieuw hoofdstuk in zijn leven. Wegen Ralf de Pagter en Landstede Hammers scheiden – Landstede Hammers
6 seizoenen (!) hebben we van zijn enorme inzet en zijn kenmerkende speelstijl op het veld kunnen genieten én van zijn vriendelijke en altijd bescheiden persoonlijkheid daarbuiten! Via de socials zijn er al veel reacties zijn kant op gegaan. Ook vanuit SV Hammers willen we hem nog heel erg bedanken en we hopen dat veel supporters een bijdrage willen doen: schrijf een leuke kaart en stuur deze op naar: activiteiten@svhammers.nl of per post: SV Hammers, p.a. ’t Veld 80, 8091 LC Wezep. Of lever deze donderdag bij de wedstrijd in bij Mieke.Dan maken we daar een leuk pakketje van en sturen dit naar Ralf.

ENBL-league. HOME | ENBL (enbleague.eu)
Vast voor de agenda: de eerste 3 thuiswedstrijden van Landstede Hammers worden gespeeld op dinsdagavond 19.00 uur op 31 oktober28 november – 30 januari.

ALV SV Hammers 27 september
Woensdagavond 27 september ben je van harte uitgenodigd voor onze jaarlijkse algemene ledenvergadering. Deze week ontvang je de uitnodiging met agenda en de vergaderstukken. Inloop om 19.00 uur.
In het ‘voorprogramma’ Jean Marc Jaumin, hoofdcoach.
In de vergadering blikken we terug op vorig seizoen; stellen we een nieuw bestuurslid voor en vertellen iets over de plannen en activiteiten. We hopen zoveel mogelijk leden de mogen begroeten!

Doe ook een keer mee met de spelletjesavond!
Op maandagavond 2 oktober organiseren we weer een spelletjesavond als kennismaking tussen spelers, staf en supporters. Er is thee en koffie en o.a. het kwartet, UNO, de sjoelbak (altijd populair), Rara wie benik?, Valkuil liggen klaar. In 3 rondes wordt in gemixte groepjes gespeeld. Inloop vanaf 19.00 uur; 19.30 uur start. Afronding rond 21 uur.

Extra handen en speaker gevraagd!
Voor de organisatie van de thuiswedstrijden vraagt Merel van Landstede Hammers nog extra handen!! Denk daarbij bv. aan dweilen, ticketcontrole, begeleiden in de kidshal etc. Voor de 1e helft van het seizoen gaat het om:
1, 15 en 22 oktober + 31 okt
5 en 28 november; 23 december 2023
14, 28 en 30 januari; 11 februari 2024
(de dinsdagen betreft de ENBL-league)
Daarnaast is de organisatie op zoek naar een speaker: iemand die in de spotlights durft te staan en weet waar hij of zij over praat!
Heb je interesse in één van deze taken? Stuur een bericht naar:
Merel Veenstra meveenstra@landstede.nl

Merchandise: Merchandise – SV Hammers
Er is weer nieuwe voorraad ingekocht, dus er zijn weer jasjes, dasjes, sweaters en T- shirts!! (en MIKL-shirts!). Kijk hiervoor elders op de site!

Bestuur SV Hammers