SV Hammers

Supporters van de Landstede Hammers

Nieuwsbericht 7 juni

Zoals jullie vast al hebben vernomen is Jean-Marc Jaumin aangesteld als coach voor het komend seizoen:

Jean-Marc Jaumin is de nieuwe coach van Landstede Hammers  – Landstede Hammers

Nigel van Oostrum keert terug als technisch directeur en onze ‘mister speaker’ Jelle Benus wordt teammanager en is verantwoordelijk voor alle organisatorische zaken rondom het team.

Landstede Hammers stelt technisch directeur en teammanager aan – Landstede Hammers

Vandaag het bericht dat Landstede gaat deelnemen aan de vers opgerichte Noord-Europese basketballeague en zich gaat meten met landen als bv. Roemenië, Engeland, Tsjechië, Litouwen:

Landstede Hammers gaat weer Europa in – Landstede Hammers

We zijn in afwachting van de 1e berichten over gebleven of nieuw te verwelkomen spelers.

De seizoenkaarten-campagne is gestart en deze ‘early-bird-actie duurt t/m 1 juli 22:00:

Landstede Hammers | CM Tickets

Tijdens deze actie kan je gebruik maken van gereduceerde tarieven:

Als lid van de supportersvereniging kan je gebruik maken van het voordelige tarief (in vak B) van 130,- of voor 165,- inclusief Europese wedstrijden.

Mocht je als lid nog geen akkoordverklaring hebben gegeven (vorig seizoen of bij aanmelding) vul dan nog even bijgaand formulier in en stuur dat retour aan activiteiten@svhammers.nl.

Dan wordt dat het bewijs voor Landstede dat je lid ben van SV Hammers – wij sturen niet zomaar je gegevens door.

Na de datum van 1 juli worden er andere (hogere) prijzen gehanteerd.

Je lidmaatschap van SV Hammers loopt tot 1 juli; daarna gaat het nieuwe seizoen in.

Kijk voor de contributie op lid worden en bestuur – SV Hammers – je ontvangt nog bericht.

Verder Bericht

Vorige Bericht