nieuwsbrief oktober 2022

klik op de link naar de originele nieuwsbrief inclusief afbeeldingen:

2022 oktober Nieuwsbrief SV Hammers

Beste leden,

Landstede Hammers is het seizoen meteen met een topwedstrijd tegen Heroes gestart; een lekker gevulde zaal heeft van een mooie strijd kunnen genieten!

Binnenkort staat de volgende kraker op het programma:

16 oktober 14.00 UUR

LANDSTEDE HAMMERS VS DONAR

Traditiegetrouw komt Donar vast met een flinke schare fans naar Zwolle.

Daar willen we natuurlijk wel wat tegenover zetten:

Wat zou het mooi zijn als vak B lekker vol zou zitten!

Landstede Hammers biedt voor elk lid van SV Hammers een extra ticket aan om zo onze supporterssteun te vergroten. Deze kun je bestellen bij tickets@landstedehammers.nl met in de titel ‘actie leden SV Hammers’.

En wie weet smaakt dit naar meer en kunnen zij ons supporterslegioen verder versterken??

GAMEDAY op tafel: 27 oktober – geef je op!

Ontmoet de spelers in een ontspannen sfeer; een gezellige avond in de Businesslounge met de kans om het team wat beter te leren kennen.

Inloop en koffie/ thee vanaf 19.00 uur.

De spelers hebben tot 19.00 uur training; eten daarna en lopen vanaf 19.15 uur binnen.

Aanvang spellen rond 19.30 – afronding rond 21.00 uur.

Daarna is het sportcafé beneden open tot 22.00 uur.

Deelname gratis – wel aanmelden voor 21 oktober: activiteiten@svhammers.nl

Contributie.

Wil je graag betalen voor het nieuwe seizoen?

Dan even wachten!

Het moet nog even geregeld worden met de bank.

Je krijgt op tijd een seintje van Matina!

Orange Lions in actie!!

De Orange Lions zijn in november weer Ready to Roar!

In deze maand worden er maar liefst twee interlands gespeeld in het Topsportcentrum Almere:

• 11 november     Nederland – Oekraïne (Orange Lions mannen)
  • 24 november     Nederland – Tsjechië (Orange Lions vrouwen)

In kader van WK kwalificatie spelen de Orange Lions op 11 november een officiële interland tegen Oekraïne. De Orange Lions zijn, na een leerzaam EK, klaar om thuis de strijd aan te gaan tijdens deze wedstrijd. Voor kaartjes: CM-kaartjes

Twee weken later spelen de vrouwen van bondscoach Julie Barennes op

24 november een belangrijke interland tegen Tsjechië in de kwalificatiereeks voor FIBA Eurobasket 2023. De speelsters zullen op hun aller scherpst zijn om weer een stap dichterbij het EK te kunnen komen! Genoeg reden om ook deze datum in je agenda te blokken en de reis naar Almere te maken.

Kaartverkoop voor EK-kwalificatieduel Nederland tegen Tsjechië van start (basketball.nl)

Jesper Jobse geëerd met NBB-bondsspeld!

Je zag hem vast al langskomen op de app: deze 3-3 pionier, Masters-organisator én oud-Hammerspeler werd 26 september tijdens de World Tour Masters in Utrecht onderscheiden met de bondsspeld.

Jesper haalde in zijn Landstede-tijd 2 keer de kwartfinales van de play-offs en heeft daarna tijdens zijn 3-3 carrière diverse medailles gehaald. Hij is een waar pleitbezorger voor het 3-3 en nog steeds heel actief op sportief en sociaal-maatschappelijk vlak vanuit liefde en passie voor onze sport. 3×3 pionier en Masters-organisator Jesper Jobse is geëerd met de Bondsspeld van de Nederlandse Basketball Bond.  Hulde!

Fruittas voor Niek.

19 september heeft Niek van der Plas van Matina een fruittas ontvangen namens ons allemaal om hem een hart onder de riem te steken en hem sterkte te wensen met zijn herstel.

Heb jij nieuws of wil je iets delen?

Laat het ons weten of zet het op de Hammers-app!

Sportieve groet, bestuur SV Hammers:

Diana v Schalkwijk-De Rijke voorzitter@svhammers.nl

Matina Binnekamp: penningmeester@svhammers.nl