SV Hammers

nieuwsbrief augustus 2022

Nieuwsbrief augustus 2022
Beste leden,

Het nieuwe seizoen komt er binnenkort aan!
Bezoek voor een 1e kennismaking met het nieuwe team op maandag 22 augustus de open training om 17.00 uur! Helaas zijn Felix Terins en Dragos Diculescu nog niet aanwezig i.v.m. verplichtingen voor hun eigen Nationale team (resp. Zweden en Roemenië). De training is voor iedereen toegankelijk (ook niet leden); neem iedereen waarvan je belangstelling voor basketbal vermoedt mee! 😊

Daarna volgt het oefenschema met als thuiswedstrijden:
➢ 8 september 19.00 uur – Bal Limburg, Weert
➢ 18 september 14.00 uur – Rasta Vechta, Duitsland – actie
Stichting Humane www.humanenl.com
➢ 20 september 14.00 uur – Okapi Aalst, België (dinsdag!)

6 september – ALV met een vooruitblik van Herman.
Voor wie alvast uit de 1e hand wat meer informatie wil over de plannen voor het nieuwe seizoen komt headcoach Herman van den Belt om 19 uur zijn vooruitblik met ons delen op een bijeenkomst in het sportcentrum. Speciaal en alleen toegankelijk
voor leden! Aansluitend willen wij met jullie terugkijken op het vorige seizoen van SV Hammers en vooruitblikken op de activiteiten van de vereniging voor het komende jaar tijdens de Algemene Ledenvergadering 2022. We zijn benieuwd naar jullie  reacties en ideeën – iedereen van harte uitgenodigd!
Noteer vast in de agenda; de officiële uitnodiging met agenda en info volgen nog.

Méér basketbal met de Orange Lions.
Het Nederlands team is bezig met plaatsing voor deelname aan de Europese kampioenschappen en spelen met als thuisbasis Topsportcentrum in Almere (ook goed met de trein bereikbaar).
Juist in de periodes waarin weinig clubbasketbal is een mooie gelegenheid om meer mooie wedstrijden te zien.
Na een paar oefenwedstrijden in Frankrijk en Slovenië zijn er thuiswedstrijden op:
➢ Vrijdag 12 augustus om 19.00 uur tegen Duitsland (met 4 NBA-spelers!) – oefenwedstrijd. Wees er snel bij – de kaarten zijn bijna uitverkocht! OrangeLions – Duitsland – Basketball.nl
➢ Zaterdag 27 augustus om 19.00 uur tegen Spanje.
Noteer de 1e dameswedstrijd thuis voor de EuroBasket 2023 vast:
➢ Donderdag 24 november tegen Tsjechië.
Voor meer nieuws: Nieuws Orange Lions – Basketball.nl

Hammers-app voor het 1e nieuws!
Voor wie als eerste op de hoogte wil zijn van de ontwikkelingen rond het team en in de vereniging is deelname aan de Hammers-app een must! We zijn blij met de inbreng van Wouter Foppen, persvoorlichter van Landstede Hammers; van hem ontvangen we op de app de nieuwste feiten rondom het team. Daarnaast delen we op deze manier onderling nieuws (uit de wandelgangen) en ontwikkelingen op basketbalgebied.
Wil je meedoen? Stuur een mailtje met je telefoonnummer naar Matina penningmeester@svhammers.nl. We horen bij binnenkomst graag even wie je bent.

Ook lid worden van SV Hammers?
We willen graag verder groeien naar een mooie supportersgroep voor alle basketballiefhebbers en ter ondersteuning van het team. Misschien zijn er anderen in jouw omgeving die lid zouden willen worden van SV Hammers? Dit zijn de voordelen:
➢ 30,- korting op de seizoenkaart 2022-2023 van Landstede Hammers! *
➢ Minimaal 1x Meet & Greet met de spelers van Landstede Hammers
➢ Voorrang bij het reserveren van een plaats in de bus naar uitwedstrijden.
➢ Aan het einde van het seizoen een BBQ met team en vrijwilligers.
➢ Toegang tot appgroep waarin informatie wordt gedeeld en uitgewisseld
Aanmelden kan via de website: SV Hammers – lid worden en bestuur – SV Hammers
Zegt het voort!
* prijzen voor dit seizoen: Tickets – Landstede Hammers
Seizoenkaart nieuw 160,- / lid SV Hammers vak B 130,-
Ticket 13,50/ familiekaart 1 wedstrijd 30,-

Overleg Landstede Hammers.
30 augustus overleggen we weer met Joyce van Landstede Hammers, o.a. over een Meet en Greet met de spelers, busreizen naar een paar uitwedstrijden en andere acties rond of tijdens de wedstrijden. Heb je nog ideeën of suggesties?
Denk mee en mail of app ons!

Graag tot ziens!

Sportieve groet, bestuur SV Hammers:
Diana v Schalkwijk-De Rijke     voorzitter@svhammers.nl
Matina Binnekamp:                    penningmeester@svhammers.nl