SV Hammers

nieuwsbrief juni 2022

Zwolle, 3 juni 2022

Beste Hammers-supporter(s),

Het was een bijzonder seizoen: getekend door blessureleed; een seizoens-stop vanwege Corona, een nieuwe BNXT- league en ook mooie wedstrijden met strijd op karakter. Wat waren onze mannen aan rust toe om weer eens goed te herstellen!

We weten inmiddels dat Jerom, Bart, Kevin en Mike ons gaan verlaten

en zijn natuurlijk benieuwd wie we in augustus (terug) gaan zien!

Noteer daarvoor maandag 22 augustus in je agenda: alle fans zijn dan om 17.00 uur welkom voor een open training!

De voorbereidingen voor het komende seizoen zijn al in volle gang en er is nieuws te melden, waar we jullie graag van op de hoogte brengen:

1. Veranderingen inrichting speelveld en tribunes in het Sportcentrum

Doordat Landstede Hammers komend seizoen opnieuw in de BNXT League uitkomt verandert de inrichting van de zaal: de spelersbanken en jurytafel moeten in het zicht van de camera’s zijn.

Deze komen aan de tribunekant van de zaal voor vak D – E – F.  Dit houdt in dat wij met het supporters-vak ook gaan verhuizen: naar vak B, zodat we dicht bij onze eigen spelersbank zitten. Zie voor de indeling de plattegrond onderaan dit bericht.

1. Verleng jouw seizoenkaart!

Op maandag 13 juni gaat Landstede Hammers starten met de verlengcampagne!

Je ontvangt een mail en je logt dan in met je account door op de link in de mail te klikken. Je krijgt dan automatisch dezelfde rij- en stoelnummers als in vak H, maar dan verplaatst naar vak B. Wil je hier een wijziging in aanbrengen? Mail dan naar tickets@landstedehammers.nl!

1. Korting op jouw seizoenkaart?

Je krijgt als lid van SV Hammers een korting op de aanschaf van jouw seizoenkaart, wanneer je plaats neemt in vak B (het supporters-vak)!

Je mag natuurlijk overal zitten, maar alleen in vak B heb je recht op de korting. Wanneer je hier gebruik van wil maken, hebben we jou toestemming nodig om jouw naam te delen met Landstede, zodat zij weten wie lid is van SV Hammers. Daarvoor stuur je de ingevulde bijlage voor vrijdag 10 juni retour naar info@svhammers.nl, zodat wij deze gegevens kunnen verstrekken aan de club.

In het kort:

• Supporters-vak wordt vak B (het veld raait 180 graden)
  • Seizoenskaart verlengen: houd je mailbox vanaf 12 juni in de gaten!
    • Log in via de link in de mail die je op 13 juni ontvangt.
    • Andere rij- of stoelplaats in vak B dan in vak H? Mail naar tickets@landstedehammers.nl
  • Wil je met korting in vak B? Stuur vóór 10 juni de ingevulde bijlage op naar info@svhammers.nl
  • 22 augustus om 17 uur: open training van het nieuwe team!

Ter informatie: de prijzen van de nieuwe seizoenkaarten zijn verhoogd:

Nieuwe seizoenkaart       160,- (incl BNXT-league en play-offs)

Verlenging                       150,-  ,         ,,                  ,,

Voor SV-Hammers-leden   130,-                    ,,                  ,,

Tickets                                13,50

Vragen?

Mail info@svhammers.nl of app:

Mieke – 06-33891679 of Matina – 06-52850039

Sportieve groet, bestuur SV Hammers.

Diana, Matina en Mieke.

Bijlage: toestemmingsformulier verstrekken gegevens voor kortingsactie.

Verder Bericht

Vorige Bericht